۱۳۹۲/۷/۸

بار هم با آموزش داغ دیگری با شما اپل اپسی ها همراه هستیم!


همه ی شما نرم افزار Sygic را می شناسید.تنها نرم افزار مکان یابی که پشتیبانی رسمی از کشور عزیزمون ایران را دارد و بسیار کامل و جامع است.اما همانطور که خبر دارید این نرم افزار قیمتی معادل ۳۵ دلار دارد که در توان خیلی ها نیست و حاضر نیستند این نرم افزار را به طور اورجینال بخرند.

th

هم چنین این نرم افزار نه در ۲۵PP موجود است و نه در سرویس جدید Tongbu.اما نگران نباشید!با استفاده از این آموزش می توانید نرم افزار Sygic را به طور اورجینال و بدون کوچکترین هزینه ای و صد البته بدون جیلبریک روی دیوایس مورد علاقه خود نصب نمایید.

خب به سراغ آموزش می رویم:

چند روز است که کمپانی Sygic نرم افزار به عنوان Sygic All Regions عرضه کرده که در واقع تمام نرم افزار های قبلی خود را پوشش می دهد و بسیار کامل است.

  • ابتدا نرم افزار را از اپ استور به طور رایگان دانلود کنید یا از ۲۵PP دانلود نمایید:

دانلود از اپ استور|دانلود از ۲۵PP

  • سپس نرم افزار را باز کنید.هم اکنون قاره های جهان را مشاهده می کند.از منو Middle East را انتخاب کنید و سپس تیک ایران را بزنید و سپس گزینه ی Proceed را انتخاب کنید

  • هم اکنون منتظر بمانید چیزی حدود ۱۱۰ مگابایت دانلود شود.در مدت دانلود دیوایس باید دائما روشن باشد و از قفل شدن آن جلوگیری شود

IMG_0217[1]

  • تمام!پس از دانلود به راحتی میتونید از امکانات این نرم افزار همانند Sygic Iran استفاده کنید و دیگر از شر افرادی که پول های هنگفتی برای نصب این نرم افزار میگیرند خلاص شوید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر