۱۳۹۱/۳/۱۷

رجالي : قهرماني تيم دسته يك واليبال راه و ترابري دور از دسترس نيست


سرمربي تيم دسته يك واليبال راه و ترابري اصفهان گفت: اين تيم هم اكنون در صدر جدول است و در 6 بازي انجام شده كه سه بازي آن در خانه و سه بازي در بيرون از خانه بود نتايج خوبي را كسب كرده است و قهرماني اين تيم دور از دسترس نيست.
محمد رجالي با اشاره به بازيهاي انجام شده اظهار داشت :اولين بازي ما با تيم زاهدان بود كه سه بر صفر برديم .در شيروان نيز با اينكه ميهمان بوديم و با سيل جمعيت تماشاچيان تيم رقيب روبرو بوديم اما توانستيم 3 بر صفر از سد شيروان هم بگذريم.در بازي با گل گوهر سيرجان كه يكي از رقباي اصلي ما بود با رقابتي سنگين توانستيم با نتيجه  بر 2 پيروز شويم .
سرمربي تيم دسته يك واليبال راه و ترابري اصفهان پيرامون بازي با تيم هلال احمر قم نيز گفت :اين تيم هم 3 بر صفر بازي را به ما واگذار كرد و در آخرين بازي نيز توانستيم آتيه سازان قزوين را با نتيجه 3 بر صفر فاتح باشيم .
اين مدرس و مربي بين المللي با اشاره به اينكه كلا سه گيم باخت داشتيم كه شامل بازيها نبود بيان كرد :مرحله برگشت اين بازيها به ميزباني اصفهان از امروز بعدازظهر با بازي با شهرداري زاهدان آغاز مي شود.
وي افزود:در اين مرحله رقابت بسيار حساسي با گل گوهر سيرجان خواهيم داشت با توجه به اينكه اهميت قضيه در اين است كه تيمها در دور برگشت ضعفهاي خود را پوشش داده اند.حتي تيم گل گوهر سيرجان از سهميه بازيكنان خارجي اش استفاده كرده است اما تيم ما به اين خاطر كه پتانسيلهاي خوبي دارد لازم نديد كه از بازيكنان خارجي استفاده نمايد .



سرویس عکس:


رجالي   قهرماني تيم دسته يك واليبال راه و ترابري دور از دسترس نيست  1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر