۱۳۹۲/۷/۸

پلیس از مردم خواست این فرد را شناسایی کنید


پلیس از مردم خواست
پلیس تهران برای شناسایی متهم به برداشت وجوه نقد از حسابهای عابربانکی مالباختگان از مردم کمک خواست.
خبرگزاری ایسنا: پلیس تهران برای شناسایی متهم به برداشت وجوه نقد از حسابهای عابربانکی مالباختگان از مردم کمک خواست.

 فردی در پنجم اردیبهشتماه پارسال با مراجعه به واحد گشت کلانتری 133 شهرزیبا به مأموران اعلام کرد که کیفدستی حاوی لبتاپ، دو دستهچک 50 برگی وی به همراه چندین عدد عابربانک حاوی رمز و مدارک شناسایی وی به سرقت رفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت داخل خودرو" و به دستوربازپرس شعبه 18 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیسآگاهی تهرانبزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره بیستم پلیسآگاهی تهرانبزرگ، مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در پنجم اردیبهشتماه پارسال ساعت 22:00 وارد پارک شدم و ماشین خود را داخل پارکینگ پارک کردم. زمان بازگشت به محل پارک ماشین، ابتدا متوجه سرقت کیفدستیام داخل ماشین نشده اما زمان خروج ازداخل پارکینگ متوجه شدم که کیفدستی حاوی یک دستگاه لبتاپ، دو دستهچک 50 برگی متعلق به دو دوستم به همراه چندین عابربانک حاوی رمز و دیگر مدارک شناسایی از قبیل کارت خودرو، کارت سوخت، کارت ملی، گواهینامه، بیمهنامه و ... سرقت شده است.


با آغاز رسیدگی به پرونده و با توجه به سرقت عابربانکهای حاوی رمز از مالباخته، کارآگاهان اداره بیستم به بررسی تراکنش مالی حسابهای بانکی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که جوانی حدود 20 ساله از همان ساعتهای اولیه سرقت و با مراجعه به شعبات مختلف بانکی اقدام به برداشت وجهنقد از حسابهای عابربانک کرده است.

کارآگاهان اداره بیستم با مراجعه به شعبات مختلف بانکی به بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته بانکی پرداخته و اطمینان پیدا کردند که تمامی برداشت از حسابهای بانکی، توسط یک تن انجام شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید نیکانفر، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیسآگاهی تهرانبزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصویر برداشتکننده وجوه نقد از حسابهای عابربانکی مالباخته، دستور انتشار تصویر بدست آمده از دوربینهای مداربسته بانکی از سوی بازپرس صادر شد.

وی از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب اداره بیستم پلیسآگاهی تهرانبزرگ شدند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055520 در اختیار اداره بیستم مبارزه با سرقت داخل خودرو پلیسآگاهی تهرانبزرگ قرار دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر